Ana Hick: ‘Çok tehlikeli ecstasy hapları’ alarak kalp krizi ile yıkılan trajik genç öldü

Tehlikeli ecstasy hapları göründükten sonra çöktü bir genç kız hastanede öldü. Trajik Ana Hick, bir gece kulübü dışındaki şok edici çöküşün ardından yaşam mücadelesi başarısızlıkla sonuçlandığında öğleden sonra ölü ilan edildi. 18 yaşındaki Ana, Cumartesi gecesi kentin Twisted Pepper dışında hastalandığında, Dublin’de arkadaşlarıyla birlikte bir geceydi. Genç eczane ve diğer ilaçların bir karışımı olduğuna inanılan ucuz tabletleri aldığından şüphelendikten sonra zinde ve kalp krizi geçirdi. Acil servisler arandı ve Ana’nın kalp krizi geçirdiğini görmesi için geldi. İrlanda Aynasına göre, durumunun kötüleştiği yakındaki bir hastaneye götürüldü ve Ana Pazar akşamı erken saatlerde vefat etti. Aldığından şüphelenilen haplar, ecstasy’ye daha ucuz bir alternatif olan PMMA’dan yapılır ve ülkeyi sele kaptırdığı düşünülür.

Bir cevap yazın